سابقه دارالترجمه داریان

دارالترجمه داریان از سال 1385 در تهران و با مجوز اداره امور مترجمان رسمی ایران  فعالیتش رو با ترجمه رسمی و ترجمه های عمومی و دانشجویی آغاز نموده و تاکنون بطور مستمر به فعالیت خود ادامه داده است. در واقع ما در ایران شرکت و یا ارگانی سراغ نداریم که حداقل یکبار به مراجعه نکرده باشد و طی این مدت بیش از یک میلیون سند و مدرک به زبان های مختلف ترجمه نموده ایم . آرشیو ترجمه ما  به وسعت تمام مدارک ایران موجود در ایران است به طوریکه هیچ نوع  سند و مدرکی در ایران وجود ندارد که یکبار ترجمه نکرده باشیم و در آرشیو ترجمه ما موجود نباشد .

 اکنون نیز ترجمه به زبان های مختلف رو انجام میدهیم.  ترجمه روسی ، ترجمه عربی ، ترجمه انگلیسی ، ترجمه کردی ، ترجمه فرانسه ، ترجمه ایتالیایی ، ترجمه اسپانیایی و ....

دارالترجمه داریان باسابقه ترین دارالترجمه آنلاین است . سابقه وب سایت دارالترجمه به سال 85 برمیگردد.بطوریکه در آن زمان هیچ وب سایت فعالی در زمینه ترجمه و دارالترجمه نداشتیم . این دفتر در حال حاضر 12 نفر پرسنل ثابت و حدود 35 نفر مترجم پاره وقت دارد ، داریان در اکثر شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارد و در فیس بوک ، تویتر ، لینکداین ، دیگ ، پین ترست ، گوگل پلاس ، یوتیوب ، دلیشیوس ، فور اسکویر ، فروم یاهو و اپلیکیشن های لاین و وایبر و واتس اپ آی دی فعال دارد هر طریق که شما راحت ترید با ما تماس بگیرید.